Scan Bayi 3D 4D Klinik Fauziah & Rakan-Rakan, Ampang

Assalamualaikum w.b.t..
Ramai orang duk tanya aku, jantina bayi dalam perut aku ni apa.. aku pun tak tahu sebab belum scan lagi. Tapi ramai orang kata maybe anak perempuan.. jauh di sudut hati aku kuat mengatakan yang anak aku ni lelaki.. start dari mengandung lagi.. so, disebabkan tak nak menunggu lama.. aku pun ajak suami buat scan 3D 4D.. selain nak tengok jantina bayi boleh juga tengok muka bayi dalam perut aku ni..

Search dalam internet aku jumpa laman web ni http://bayi-ibu.com/3d-4d-scan-malaysia/ . Aku baca FAQ sebelum nak buat booking scan. Tengok lokasi kat Klinik Fauziah Ampang, dekat je dengan rumah aku, tak sampai 10 minit naik motor. Kebetulan kandungan aku masa tu dah masuk 25 minggu, so bolehlah buat scan. Aku booking sebelah petang, lepas balik dari kerja.
Bila sampai je kat klinik tu dengan suami, dorang tanya ada booking ke tak..aku cakap la ada.. so dorang suruh aku masuk bagi kad pengenalan, and kena tunggu 3 orang lagi sebelum giliran aku..

So, bila time giliran aku.. suami aku pun nak masuk juga nak tengok scan.. nasib baik boleh kalau tak kepunan la suami aku tengok baby live kena scan..

Nama Sonographer dia masa tu, Jezzlyn rasanya.. layanan memang baik.. tak rugi buat appoiment dengan dia.. pandai layan client.. insya Allah.. ada masa buat lagi appoiment dengan dia..

Hasil scan hari tu..
Baby tengah senyum :)

Agak-agak ikut muka siapa? >.<
Baby tengah cakap-cakap kat dalam tu.

Hanya Allah yang tahu.. macam mana perasaan masa tu.. semoga baby sihat-sihat je dalam perut ni.. ^_^, aminn..

So, kepada sesiapa yang bercadang nak buat booking scan, boleh la pergi kat laman web tu okeh.. ada 3 tempat je.. Ampang, Sri Kembangan and Shah Alam Seksyen 13... Bayaran pun berbaloi-baloi.