Miss Rose Eye Shadow 3D

Assalamualaikum w.b.t...

Sekarang jenama make up Miss Rose dah semakin femes~ mula-mula aku tengok make up Miss Rose ni biasa-biasa je.. jenama pun ntah apa-apa.. tak pernah dengar langsung pula tu. Bila orang dah ramai preview jenama Miss Rose ni, dorang cakap best. Aku pun pergi la usha make up ni. Dorang cakap eye shadow dia memang da bomb. Aku ni jenis yang pantang dengar orang cakap barang tu best la.. hebat la... aku pun teringin nak try.

 So, hari ni aku pergi Plaza GM kat Chow Kit tu, cari eye shadow Miss Rose ni. Aku nak try Eye Shadow 3D punya dulu.. cari punya cari, aku terjumpa satu kedai ni.. boleh beli 1 barang dengan harga borong kau tahu!.. kalau kedai lain ekau kena beli barang minimum 5 piece.. yang ni tak.. dia benarkan kita beli satu dengan harga borong.. aku apa lagi..memang excited gila! Kalau korang nak tahu kedai tu kat mana.. kat Plaza GM tingkat 1 kedai nombor 11.. memang tak rugi datang sana. Aku beli just RM 8 je okeh.. sebelum ni aku dah usha beberapa tempat.. dorang jual RM 45.. bukan tak mampu, tapi aku cuma nak try dulu takut membazir pula.

Lagi satu yang aku konpius. Aku dah search macam mana nak tahu Miss Rose tiruan.. ada orang cakap kalau tak wangi tu tiruan.. tapi yang aku beli ni wangi sangat-sangat.. tak tahu la betul ke tak kan..
Bila aku pakai, warna memang terang. I Like sangat! warna boleh tahan lama.. aku start pakai pagi, balim kerja petang tu still ada lagi.. * ini masa aku kena tembak jepun..sebab tu tak cuci muka sampai ke petang. :P



 Warna memang terang sebab dia ni jenis wet eyeshadow~
Kesimpulanya : Aku pakai memang aku puas hati.. walaupun aku tak tahu samada dia ni tiruan atau tidak.. setakat ni tak ada lagi effect buruk kat muka aku.. tu yang penting.. :)

0 comments: