Persiapan perkahwinan : Bekas Hantaran

Assalamualaikum w.b.t..
Memandangkan tak lama lagi, aku akan naik pelamin.. aku dah usha banyak kedai untuk persiapan perkahwinan aku. So, hari ni aku nak cerita pasal bekas hantaran pula. Kat luar memang banyak kedai yang menjual bekas hantaran yang cantik-cantik, tapi aku lebih suka kalau bekas hantaran tu atas idea aku..*aku idea je ada, tapi nak buatnya tak reti.. disebabkan itulah aku datang satu kedai ni.. aku minta tolong dia tolong buatkan macam yang aku nak tu.. ala, pakai polisterin je pon.. :), nasib baiklah tuan punya kedai ni memahami aku..^_^!.

Nama kedai ni Unggas Collection.. kat dalam shopping compleks Ampang Galaxy. Bagi sesiapa tinggal area Ampang, bolehlah datang ke kedai ni. Layanan memang tip top.. *terbukti sebab aku yang cerewet masa tu..hahaha...

Jom kita tengok kedai tu..









Tak sabar rasanya nak tengok bekas hantaran aku tu bila dah siap nanti.. >.<

0 comments: