Shopping untuk Lala

Assalamualaikum w.b.t
Hari ni pergi shoppin bukan untuk diri sendiri tapi untuk Lala. Makanan dia dah habis, so nak beli pek besar sekali jadi tak ada la nak beli banyak kali. Makanan dia lagi mahal kowt dari beras 10kg aku kat rumah,, haha.. syampoo dia pun lagi mahal dari syampoo aku..adess! ^_^, tapi tak per, sayang punya pasal aku tak kisah pun :). Memandangkan bekas makanan dia yang lama tu kecil, so aku beli la sekali bekas makanan yang besar sikit.
Whiskas 7 kg, bekas makan, dan syampoo untuk kucing

Selain kat atas tu, sebelum ni pun memang selalu belikan Lala barang, macam barang mainan.. tapi jap jer.. pastu hancur..T.T, siap belikan dia rantai khas untuk kucing tu..tapi dia tak suka.. 

Yang kiri tu pasir tempat Lala berak :P
Yang kanan tu, bekas makan n minum Lala yang lama

Tempat tidur Lala >.<

Lepas ni, ingat nak beli beg khas untuk kucing tu.. so, nak bawa Lala jenjalan senang.. tapi Lala ni jenis yang takut keluar rumah.. :(, tengok la cam ne nanti..