Tamat Latihan Kolej Kejururawatan Muar Kumpulan 1/2009

25 November 2011
Lambat pulak nak post benda ni dalam blog, orang tua-tua cakap dah basi! haha, basi tak basi.. aku tetap nak letak jugak.

3 tahun bersama kawan-kawan, banyak benda yang diharungi bersama sebangai pelatih jururawat. Pahit manis suka duka semua ada. tapi bagi aku semua tu kenangan yang tak boleh dijual beli dan aku berharap hubungan persahabatan ini tidak akan pernah terputus sampai bila-bila.

Kat bawah ni, gambar yang diambil semasa Majlis Tamat Latihan kat kolej aku.
Tamatlah sudah latihan selama 3 tahun. Bersedia untuk menjadi seorang jururawat terlatih.



Muka gembira :P


Kawan-kawanku yang sekepala denganku.
Melompat dengan lebih tinggi.


Rakan-rakan sepejuangan.

Pengerusi Majlis


Terima kasih puan kerana menjaga kumpulan 1/2009.




Adik-adik junior membuat persembahan.




Rindu kumpulan 1/2009 Kolej Kejururawatan Muar.