Tamat Latihan Kolej Kejururawatan Muar Kumpulan 1/2009

25 November 2011

Lambat pulak nak post benda ni dalam blog, orang tua-tua cakap dah basi! haha, basi tak basi.. aku tetap nak letak jugak.

3 tahun bersama kawan-kawan, banyak benda yang diharungi bersama sebangai pelatih jururawat. Pahit manis suka duka semua ada. tapi bagi aku semua tu kenangan yang tak boleh dijual beli dan aku berharap hubungan persahabatan ini tidak akan pernah terputus sampai bila-bila.

Kat bawah ni, gambar yang diambil semasa Majlis Tamat Latihan kat kolej aku.
Photobucket
Tamatlah sudah latihan selama 3 tahun. Bersedia untuk menjadi seorang jururawat terlatih.

Muka gembira aku

Photobucket
Kawan-kawanku yang sekepala denganku.
Melompat dengan lebih tinggi.

Photobucket
Rakan-rakan sepejuangan.

Photobucket
Pengerusi Majlis

Photobucket
Terima kasih puan kerana menjaga kumpulan 1/2009.

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Adik-adik junior membuat persembahan.

Photobucket

Photobucket

Rindu kumpulan 1/2009 Kolej Kejururawatan Muar.

0 comments: