Aku, Kakak Dan Adik

Entry kali ni, khas untuk adik dan kakakku yang berada di Sabah.

Kakak

Ini kakak aku yang no 2. Nama sebenar Julaynah tapi family aku panggil Ajul je.
Dia ni best, fulus banyak.. nanti boleh paw.
Kakak aku yang ni la yang rekemen kan aku supaya masuk nurse ni.
Bak kata dia ...
1- Nurse ni bagus, senang dapat kerja. Gaji pun ok.
2- Belajar free, tak payah bayar 1 sen pun. Asalkan kita ikut peraturan yang ditetapkan oleh KKM.
3- Bla..bla...bla...

Oleh itu aku telah termakan "hasutan" kakak aku ni, sekarang aku akan bakal menjadi seorang jururawat tak lama lagi.

Adik



Ini pula, adik aku. Nama dia Sunesterah.. family aku panggil dia Ika.
Dia seorang yang "ayu".
Teman bergaduhku bila balik kampung.
Yang dia ni sama kes dengan aku, dia pun terkena "hasutan" kakak aku yang kat atas tu. So, sekarang dia pun bakal menjadi jururawat tak lama lagi. Insya Allah.

P/S: Doakan kejayaan kami. :)