Penat

Baru siap edit blog kakak, tapi blog sendiri terbiar...erm, tak pe.. tu la gunanya adik beradik kan?? apa guna kalo tak boleh nak tolong.huhuh... aku ni dah la tak reti sangat nak edit-edit blog ni, buka la tutorial dari blogger yang lain, and hasilnya sangat-sangat membantu..happy la juga.:)

Tu tak berapa nak penat lagi, hari ni hari pertama praktikal di wad pesakit mental lelaki, apa yang saya perhatikan pesakit-pesakit semua berpotensi untuk sihat ( i mean tak la sihat 100%) tapi boleh menjalani kehidupan yang lebih baik. Tapi apa yang saya lihat adalah sebaliknya, pesakit-pasakit kurang mendapat sokongan dari keluarga sendiri. Itu adalah salah satu faktor kenapa pesakit kembali seperti keadaan yang macam tu kerana keluarga memainkan peranan penting dalam memberi sokongan kepada pesakit. aku harap aku tak la jadi macam tu suatu hari nanti..:P

0 comments: