Rindu

xtualy, skg aku rindu sgt2 kt die.. dh 4 ari die blik kampung.. aku lak tgl sorg2 kt cni.. x sbr2 rsenye tgu die blik cni. (T.T).. aku sbnrnye tringin sgt2 nk ikot die blik kg kt Bawean tu, tp x dpt koz kne praktikal.. kol die td, dgr cm best jer blik kg die..leh g mancing, mandi kt danau Kastoba, air terjun n mandi laut. Member aku yg sorg tu lak asl dr sne, die cite mcm2 kt aku, bertambahlah keinginan aku nk g blik kg die..hehehe..but kne sabar, kne nikah dlu..x manis lak org tgk nnt.. :D

Rakan-RakanKu


Ni la member2 aku kt kolej, cun2 gitu..^_^v..bdk2 ni smue hard core nyer bdak..kne marah cm ne pun..tetap cool jerk..*i like* dh imun kot. Pe yg aku cite ni, hny dorg je yg tahu..lalala. Selain tu, dorg ni sgt2 kreatif..buat pe pun mesti menang pnyalah!! aku tumpang bangge~~huhuhu..

BudaK2 ComeL


Miss Madam Monica So Much!!


Gelagat Kump 1/09 Kolej Kejururawatan Muar


Penat!

Penat gile ari neh kje kt wad, dh lme x kje kt wad..bile msuk bdn semue sengal2..varicose vein kt kaki dh sebesar ibu jari.."nenek kebayan" plak...x hbis2 nk bising. tension tau x!! n "konco2 nenek kebayan" pun 2x5. Buat sakit ati jerk..bile la pnderitaan ni akan berakhir..erm..